Κίτρινη και η Νέα Αρτάκη!


Σήμερα το Τρόπαιο ήταν στην Νέα Αρτάκη για τον κόσμο της που με αγωνία ανάμεναν την άφιξη του το πρωί!

Έτσι, στις 11:00 το πρωί έκανε την άφιξη του το Τρόπαιο με τον Αντώνη Ηλιόπουλο για άλλη μια φορά να το τοποθετεί στην βάση του με χαρά και χειροκροτήματα για τους φιλάθλους της ΑΕΚ!

Ταυτόχρονα όλοι μαζί τραγουδούσαν τον ύμνο της ΑΕΚ κατά την τοποθέτηση του Τροπαίου και στην συνέχεια ο κόσμος της ΑΕΚ να μπαίνουν μέσα για μια αναμνηστική φωτογραφία δίπλα σε αυτό!

Δεν έλλειψε βέβαια για άλλη μια φορά η επιθυμία μιας προσωπικής φωτογραφίας πολλών ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ δίπλα στον Αντώνη Ηλιόπουλο, ο οποίος είναι ο αγαπημένος ΑΕΚΤΖΗΣ όλων των ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ!


"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: Aekempire.Gr