Ρένια Λουιζίδου: «Όλοι στο "Το Σόι Σου" είναι ΑΕΚ, εγώ είμαι Άρης, αλλά στην Αθήνα την συμπαθώ»


Όλα όσα είπε η Ρένια Λουιζίδου για τις οπαδικές της πεποιθήσεις

Μια τρομερή συνέντευξη παραχώρησε στο Personas και μίλησε για όλα, ενώ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην ΑΕΚ.

Πιο συγκεκριμένα, μίλησε για την ξεχωριστή σχέση που έχουν όλοι στη σειρά «Το Σόι Σου» με την ΑΕΚ, ενώ η ίδια είπε οτι παρά το γεγονός, οτι αυτή είναι Άρης απο μικρή, στην ΑΘήνα συμπαθεί περισσότερο την Ένωση.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Ένας από τους λόγους που θέλαμε να ξαναρχίσει “Το Σόι Σου” είναι, ειλικρινά, γιατί θέλαμε να βρεθούμε ξανά μαζί. Αυτά τα πέντε χρόνια, χρόνια μέσα στην κρίση, μας έφεραν τόσο κοντά, που αποκτήσαμε και μια κάπως συγγενική σχέση. Με ρωτάνε τι γίνεται με την ΑΕΚ και “Το Σόι Σου” . Σε αυτή τη σειρά είναι όλοι ΑΕΚ. Οι σκηνοθέτες, οι ηθοποιοί… Εγώ είμαι Άρης, αλλά στην Αθήνα συμπαθώ την ΑΕΚ (σ.σ. γέλια).»

"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr