Ο Μάριος Ηλιόπουλος έδωσε το σύνθημα και παράλληλα έστειλε το μήνυμα
O Μάριος Ηλιόπουλος βρέθηκε στην Καλαμάτα στην εκδήλωση του πρωταθληματικού
τροπαίου της ΑΕΚ και μίλησε στους χιλιάδες φίλους της Ένωσης, που
κατέκλεισαν την κεντρική πλατεία της πόλης.
Ο διοικητικός ηγέτης της Ένωσης έκανε γνωστό ποιο είναι το αγαπημένο του
σύνθημα, ενώ έστειλε παράλληλα και μήνυμα, που λέει πολλά.
Αναλυτικά:
(Σχολιάζοντας σύνθημα του κόσμου) Θα προτιμούσα να λέτε «ΑΕΚ, μόνο ΑΕΚ,
όποιος σας κερδίζει είναι ΑΕΚ». Αγάπα τα πάντα που σ’ αγαπούν. Αγάπα τα όνειρά σου. Η αγάπη είναι παντού. Η
ΑΕΚ είναι ομάδα, είναι ιδέα. Μα πάνω απ’ όλα, είναι στάση ζωής. Είναι κίνημα.
Μαζί θα αλλάξουμε, μαζί θα φέρουμε την αλλαγή. Ζήτω η ΑΕΚ!».
Η ομιλία του Μάριου Ηλιόπουλου στην «κιτρινόμαυρη» Καλαμάτα (VIDEO)
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
