Ο Ηλιόπουλος έδωσε το σύνθημα: «ΑΕΚ, μόνο ΑΕΚ»


Ο Μάριος Ηλιόπουλος έδωσε το σύνθημα και παράλληλα έστειλε το μήνυμα

O Μάριος Ηλιόπουλος βρέθηκε στην Καλαμάτα στην εκδήλωση του πρωταθληματικού τροπαίου της ΑΕΚ και μίλησε στους χιλιάδες φίλους της Ένωσης, που κατέκλεισαν την κεντρική πλατεία της πόλης.

Ο διοικητικός ηγέτης της Ένωσης έκανε γνωστό ποιο είναι το αγαπημένο του σύνθημα, ενώ έστειλε παράλληλα και μήνυμα, που λέει πολλά.

Αναλυτικά:

(Σχολιάζοντας σύνθημα του κόσμου) Θα προτιμούσα να λέτε «ΑΕΚ, μόνο ΑΕΚ, όποιος σας κερδίζει είναι ΑΕΚ». Αγάπα τα πάντα που σ’ αγαπούν. Αγάπα τα όνειρά σου. Η αγάπη είναι παντού. Η ΑΕΚ είναι ομάδα, είναι ιδέα. Μα πάνω απ’ όλα, είναι στάση ζωής. Είναι κίνημα. Μαζί θα αλλάξουμε, μαζί θα φέρουμε την αλλαγή. Ζήτω η ΑΕΚ!».

Η ομιλία του Μάριου Ηλιόπουλου στην «κιτρινόμαυρη» Καλαμάτα (VIDEO)


"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr