Η ερασιτεχνική και η αποτυχία, το μπάσκετ και η έδρα της ΑΕΚ!


Ο Γιώργος Τσακίρης καταπιάνεται με δυο θέματα της επικαιρότητας που απασχολούν την κιτρινόμαυρη καθημερινότητα και προκαλούν ατελείωτες συζητήσεις

Τούτες οι μέρες είναι αναμφισβήτητα ήσυχες, ήρεμες σε επίπεδο εξελίξεων στο αγωνιστικό κομμάτι της ποδοσφαιρικής ΑΕΚ, μιας και ευτυχώς τα ζητήματα που μας απασχολούσαν όχι στο τόσο μακρινό παρελθόν σχετικά με την ιδιοκτησία του club έχουν μείνει πικρές αναμνήσεις, τίποτα παραπάνω και πλέον ο Σύλλογος όλο και μεγαλώνει και απογειώνεται. Αυτό συμβαίνει πλέον χάρη στον Μάριο Ηλιόπουλο και του αξίζει και του πρέπει να αναγνωρίζεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και φυσικά έχει ξεχωριστή σημασία να προκύπτει από τον κόσμο της Ένωσης και όχι από τα ΜΜΕ και εμάς, αυτό άλλωστε έχει τη μικρότερη σημασία και κυρίως αξία. Η αναγνώριση του κοινού και δη του φίλαθλου-οπαδικού είναι αυτή που μετράει και έτσι πρέπει μιας και οι ομάδες υπάρχουν για τον κόσμο που κουβαλάνε και στην περίπτωση του Δικέφαλου για την ιστορία του και την κληρονομιά του, όχι μόνο σε αγωνιστικό επίπεδο, αυτό ισχύει για τις υπόλοιπες ομάδες… Η ΑΕΚ πάνω από όλα είναι ιδέα!

Με δεδομένο ότι στο άμεσο μέλλον θα προκύψουν οι επιπλέον ουσιαστικές κινήσεις για την ενίσχυση και αναβάθμιση του δυναμικού της πρωταθλήτριας ΑΕΚ, πλην της κίνησης του Ζουμπκόφ που φανερώνει τι θα ακολουθήσει, είναι λογικό η επικαιρότητα και η καθημερινότητα στον κιτρινόμαυρο πλανήτη να αφορά τα υπόλοιπα κομμάτια και πιο συγκεκριμένα την ομάδα μπάσκετ, όπου έχει προκύψει σοβαρό ζήτημα για την Ένωση και το ενδεχόμενο της παραχώρησης αυτής στον Ολυμπιακό, αλλά και στην ερασιτεχνική όπου δεν φαίνεται προοπτική δυστυχώς με την έως τώρα πραγματικότητα και διοίκηση φυσικά. Θα ξεκινήσω με το μπάσκετ και τη δύσκολη απόφαση που άμεσα πρέπει να λάβει ο Μάκης Αγγελόπουλος ο οποίος τραβάει μεγάλο… κουπί ολομόναχος όλα αυτά τα χρόνια και είναι σούπερ επιτυχημένος αφού είναι και ο μοναδικός που έχει κατακτήσει τίτλους εντός κι εκτός συνόρων παρά το μόνιμο (σκόπιμα) δίπολο των ομάδων που διέλυσαν το μπάσκετ.

Αν μη τι άλλο μόνο εύκολη δεν είναι η απόφαση που οφείλει άμεσα να λάβει ο Μάκης Αγγελόπουλος ο οποίος αντιλαμβάνεται θαρρώ και 5χρονο παιδάκι πόση πίεση του ασκείται από παντού προκειμένου να παραχωρηθεί το γήπεδο της ΑΕΚ στον Ολυμπιακό για όσο γίνονται τα έργα στο ΣΕΦ… Πρέπει σε τούτο το σημείο να ξεκαθαρίσω ότι προσωπικά, κάτι που είπα στους Galacticos στο Gazzetta και στον ΣΠΟΡ FM, θεωρώ ότι δεν πρέπει σε καμία των περιπτώσεων να συναινέσει η Ένωση, αντιθέτως θα πρέπει να τους ρίξει ένα πολύ μεγάλο άκυρο. Από κει και πέρα αυτό είναι πολύ εύκολο να το λέω εγώ και ανέξοδο από την πλευρά μου και εννοώ με αυτό ότι αντιλαμβάνομαι απόλυτα το δύσκολο της απόφασης του Μάκη Αγγελόπουλου. Ειδικά όταν θα επωφεληθεί η ομάδα οικονομικά τη στιγμή που ο ανταγωνισμός ακόμη και για τη 3η θέση απογειώνεται και τα ποσά ξεφεύγουν σε επίπεδο να μη δύναται με τα τωρινά δεδομένα να ακολουθήσει η ΑΕΚ…

Στο θέμα της Ερασιτεχνικής για μένα είναι ξεκάθαρο πλέον ότι δεν γίνεται να συνεχίσει η υπάρχουσα κατάσταση μιας και η πλειονότητα του κοινού της Ένωσης είναι απέναντι στον Αλεξίου. Η συνέντευξη δεν ήταν καλή, για να μη τη χαρακτηρίσω απογοητευτική, τη στιγμή που και το ύφος αυτής ήταν εκτός λογικής ΑΕΚ και πολύ περισσότερο νοοτροπίας. Το ζήτημα δεν είναι βέβαια αν μας έπεισε για κάτι ο πρόεδρος της Ερασιτεχνικής, προσωπικά θεωρώ ότι δεν έπεισε ο Αλεξίου και αν κρίνω από αντιδράσεις μάλλον είναι το δεδομένο αυτό, αλλά αυτό που μετράει είναι αν υπάρχει απάντηση στο ποια θα είναι η επόμενη μέρα. Διότι δεν βλέπω να υπάρχει τέτοια έως σήμερα, αυτό είναι το στενάχωρο, ότι δεν προκύπτει προοπτική για την Μάνα ΑΕΚ, αλλά και να συνεχίσει ως έχει, πραγματικά δεν υπάρχει καμία λογική: δεν γίνεται να αποτυγχάνει παντοιοτρόπως και απλά να το αποδεχόμαστε…

Διάβασα και την ανάρτηση του Αρβανίτη και πραγματικά μου προκάλεσε στεναχώρια μεγάλη και όσα αναφέρει είναι η πραγματικότητα με αποτέλεσμα και μόνο αυτή η άποψη να είναι αρκετή για να φανερώνει την αναγκαιότητα για αλλαγή. Δεν κατηγορώ για κάτι τον Αλεξίου, ούτε εκτιμώ πως είναι… μαζόχας να κάθεται για να τα ακούει, διότι εύκολο θα ήταν και ανέξοδο επίσης, όμως σίγουρα αντιλαμβάνομαι ότι δεν γίνεται να αλλάξει τίποτα προς το καλύτερο και η ΑΕΚ οφείλει να στοχεύει σε αυτό! Η αποτυχία είναι παρατεταμένη και η αλλαγή σε όλα τα επίπεδα και ακόμη περισσότερο στην ηγεσία συνιστά ανάγκη.


"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr