Πανζουρλισμός από τον κόσμο της ΑΕΚ στην Νέα Πέραμο για το Τρόπαιο!


Σήμερα σειρά είχε ο κόσμος της Νέα Πέραμου να χαρεί από κοντά το Τρόπαιο και να βγάλει μια αναμνηστική φωτογραφία δίπλα σε αυτό!

Για άλλη μια φορά σε αυτήν την εκδήλωση του Τρόπαιου, έδωσε το παρών του και ο αγαπημένος όλων των ΑΕΚΤΖΗΔΩΝ, Αντώνης Ηλιόπουλος!

Με την παρουσία του ο Αντώνης τοποθετεί το Τρόπαιο στην βάση του με τον κόσμο της ΑΕΚ να τραγουδά τον ύμνο της ΑΕΚΑΡΑΣ μας!

Η επόμενη στάση του Τροπαίου αύριο είναι η Αρτάκη, Λαμία και την Κυριακή ο Βόλος!


"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: Aekempire.gr