Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε το ταξίδι του τρόπαιου!
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Το τρόπαιο του πρωταθλήματος της σεζόν 2025-26 που κατέκτησε η ΑΕΚ, θα
ταξιδεύσει σε όλη τη χώρα αυτό το καλοκαίρι. Αφετηρία του ταξιδιού αυτού θα
είναι η έδρα της ομάδας μας, η Νέα Φιλαδέλφεια.
Σήμερα και αύριο (Δευτέρα 15 και Τρίτη 16 Ιουνίου) από τις 5 το απόγευμα
μέχρι τις 10 το βράδυ, το ιστορικό Τρόπαιο θα εκτίθεται στην Πλατεία του
Αετού στην "Αγιά Σοφιά" ALLWYN Arena και οι φίλοι της ΑΕΚ θα μπορούν να το
δουν και να φωτογραφηθούν μαζί του.
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: ΠΑΕ ΑΕΚ
