Νίκολιτς: «Δεν είναι το τέλος, αλλά η αρχή - Θέλουμε να ανεβάσουμε πιο ψηλά τον πήχη για την επόμενη χρονιά»


Οι δηλώσεις του Μάρκο Νίκολιτς

Ο Μάρκο Νίκολιτς μετά το τέλος του αγώνα της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό, δεν στάθηκε τόσο στο παιχνίδι, όσο στον απολογισμό της σεζόν αλλά και τα όσα ακολουθούν μετά την λήξη του φετινού πρωταθλήματος.

Ο τεχνικός της Ένωσης τόνισε πως η ομάδα του πρέπει να ξεκινήσει ήδη να στήνεται για τη νέα σεζόν, αφού θέλει να θέσει τον πήχη πιο ψηλά.

Εν συνεχεία ευχαρίστησε τόσο τον κόσμο της ΑΕΚ , όσο και τους παίκτες, τον Μάριο Ηλιόπουλο, το τεχνικό επιτελείο και όλους όσοι βρίσκονται στον σύλλογο.

Οι δηλώσεις του Μάρκο Νίκολιτς

«Όμορφη η γιορτή, θα ήταν καλύτερα να ήταν βέβαια με μια ισοπαλία παρά με μια ήττα.

Συγχαρητήρια στα παιδιά, ήταν δύσκολο μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος να κάνουμε focus στον αγώνα.

Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες, εντός του γηπέδου , εκτός, στο ξενοδοχείο πριν έρθουμε έργων. Μεγάλο ευχαριστώ, στους παίκτες, στον ιδιοκτήτη σε όλη την ομάδα, σε όλο το σταφ. Κλείνει κάπως έτσι η χρονιά. Θα γιορτάσουμε 2-3 μέρες, όχι όμως παραπάνω. Είναι επικίνδυνο να μείνουν παραπάνω οι εορτασμοί. Να προετοιμάσουμε την ομάδα γιατί δεν είναι το τέλος, είναι η αρχή. Την φετινή σεζόν κλείνουμε με το ρεκόρ του αήττητου 24 αγώνων.

Στο τεχνικό κομμάτι ξέρουμε από τώρα λεπτομέρειες, μέχρι και με ποιους αντιπάλους θα έχουμε. Μπορώ να σας πω και ημερομηνίες. Θέλουμε να ανεβάσουμε πιο ψηλά τον πήχη για την επόμενη χρονιά».

"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr