Χαμός και στον Ναό για το πρωτάθλημα της ΑΕΚ
Η ΑΕΚ γιορτάζει το 14ο πρωτάθλημα της ιστορίας της, αφού ολοκληρώθηκε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (1-1) στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Λίγο μετά την λήξη του αγώνα ο κόσμος έκανε τη μέρα νύχτα με χιλιάδες καπνογόνα.
Δείτε εδώ:
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr

