Έξαλλοι στην Ισπανία με τη διαιτησία του Ολυμπιακός - Ρεάλ
Ο υποδιευθυντής της “AS”, Τόμας Ροντσέρο, που έχει 1,8 εκατ. ακόλουθους στο “Χ”, χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα μετά τη… σφαγή των Μαδριλένων στον τελικό της Euroleague από τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά όσα έγραψε ο Ισπανός ρεπόρτερ:
«Οι διαιτητές της Euroleague μόλις μας έκλεψαν τον τελικό. Πρέπει να πάμε στο NBA και να αφήσουμε αυτούς τους ανθρώπους, που ζουν μόνο για να “χτυπούν” τη Ρεάλ Μαδρίτης. Διοργάνωση-φάρσα. Κατέστρεψαν την αγνότητα του αθλητισμού. Ο Ολυμπιακός είναι πρωταθλητής-μαϊμού. Παγκόσμια ντροπή.
Χάσαμε σαν ήρωες. Χωρίς σέντερ, με σκανδαλώδη διαιτησία, αλλά με την περηφάνια του αληθινού Βασιλιά της Ευρώπης. Στο παρκέ κερδίσαμε τη 12η με έναν αξέχαστο τελικό. Όμως η Euroleague και οι μαριονέτες της με τη μορφή διαιτητών το εμπόδισαν. Πιο Μαδριλένος από ποτέ. ΗΡΩΕΣ».
Los árbitros de la Euroliga acaban de robarnos la final. Hay que irse a la NBA y dejar a esta gente que viven sólo para machacar al @RMBaloncesto . Competición de mentira. Han destruido la pureza del deporte. Olympiacos, campeón de mentira. Vergüenza mundial.
— Tomás Roncero (@As_TomasRoncero) May 24, 2026
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr

