ΕΠΙΚΟ: Ο Κοϊτά τραγουδάει τον ύμνο της ΑΕΚ και κάνει χαμό στα αποδυτήρια! (VIDEO)


Ο Αμπουμπακαρί Κοϊτά έμαθε φαρσί ελληνικά για χάρη της ΑΕΚ και τραγούδησε τον ύμνο στα αποδυτήρια

Μέσα σε πανηγυρικό κλίμα, οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ γιόρτασαν την κατάκτηση του 14ου τίτλου στην ιστορία του συλλόγου, με τον Κοϊτά να τραβάει τα βλέμματα χάρη στο έντονο πάθος του.

Ο παίκτης της Ένωσης ανάρτησε βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό, όπου φαίνεται να τραγουδά στα ελληνικά τον ύμνο της ομάδας, συμμετέχοντας με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στο μεγάλο κιτρινόμαυρο πάρτι που στήθηκε στα αποδυτήρια της «Αγιάς Σοφιάς – Allwyn Arena», μετά τη νίκη απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Οι Κοϊτά, Ρότα και Ζίνι βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή των πανηγυρισμών, ανεβασμένοι πάνω στους πάγκους, με τους υπόλοιπους συμπαίκτες να ακολουθούν σε ξέφρενους ρυθμούς, δημιουργώντας μια απολύτως εορταστική ατμόσφαιρα.

Δείτε το στιγμιότυπο:


"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr