Βαθιές τομές και αργή ενίσχυση




ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ

Ο Βαγγέλης Αρναούτογλου γράφει για τις αποφάσεις του Νίκολιτς να κοπούν τέσσερις ποδοσφαιριστές κι ενώ δεδομένα θα υπάρξουν περισσότεροι στη συνέχεια

Αποφάσισε ο Νίκολιτς ότι δεν τους θέλει. Με ξεκάθαρο τρόπο κατέστησε ότι δεν τους υπολογίζει και ότι δεν πρόκειται να αλλάξει την απόφασή του. Για τους περισσότερους εξ αυτών, η επιλογή μοιάζει ορθολογική και θα είναι ακόμα περισσότερο όταν στους 4 θα προστεθεί και ο Λαμέλα.

Αλίμονο αν όχι, αλίμονο αν ένας παίκτης που σε διάρκεια θερινής προετοιμασίας -και με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει γενικά- περιορίζεται σε παρατηρητή σκαλωσιάς, βρει ξανά θέση στην ομάδα. Είμαι βέβαιος ότι επί Νικολιτς δεν θα συμβεί αυτό, προφανώς η ομάδα δεν έχει βρει ακόμα τον τρόπο για να απεγκλωβιστεί από το συμβόλαιο του εν λόγω.

Για να το κάνει έτσι ακαριαία με τους άλλους 4, προφανώς συνεπάγεται ότι οι συγκεκριμένοι ήταν πιο θετικοί αποδέκτες του μηνύματος εν συγκρίσει με τον Αργεντινό που, όπως είμαι σε θέση να γνωρίζω, δεν έχει δει με καλό μάτι την όλη φάση. Και πάλι όμως, την ένστασή μου την έχω σχετικά με τον Μήτογλου, όπως την είχα και επί Αλμέιδα. Θεωρούσα τότε ότι είχε αδικηθεί, θεωρώ και τώρα ότι θα έπρεπε να υπολογίζεται και να προωθηθεί. Unpopular opinion συγκριτικά με αυτή του προπονητή για το ίδιο θέμα, όμως αυτή έχω ακόμα και σήμερα.

Από εκεί και πέρα, το αν συνιστούν, όχι απλώς επιπλέον αλλά συνάμα και βασικό πρόβλημα οι απαιτήσεις του ποδοσφαιριστή για συμβόλαιο κοντινό σε αποδοχές αυτών που προβλέπονται για τον Βίντα και τον Μουκουντί, είναι κάτι που θα φανεί από την επιλογή του επόμενου. Αν θα είναι δηλαδή ο Χρυσόπουλος ή αν θα υπάρξει προσθήκη και ποιου ποιοτικού επιπέδου θα είναι αυτή.

Το σίγουρο είναι ότι η απόφαση του Νίκολιτς είναι ποδοσφαιρική. Οξύμωρο στο δικό μας σκεπτικό το να κόβεται έτσι εύκολα ένας παίκτης όπως ο Μήτογλου, από την άλλη ο προπονητής απογοητεύτηκε από την εικόνα του Έλληνα κεντρικού αμυντικού και δεν διέκρινε ότι αυτό το παιχνίδι γυρίζει. Είναι μια αμφιλεγόμενη απόφαση την οποία θα κρίνουμε στο γήπεδο και αν θα φτάσουμε στο σημείο να αναπολούμε έναν παίκτη που, επί της ουσίας, ουδέποτε κατάφερε να γίνει βασικός με εμπιστοσύνη και διάρκεια στην επιλογή αυτή.

Την ίδια ώρα, η ΑΕΚ έχει κολλήσει σε δύο πολύ βασικές θέσεις, απαραίτητες για να λειτουργήσει σωστά ο μηχανισμός του ρόμβου, αν τελικά ο Νίκολιτς επιμείνει σε αυτόν. Το 6αρι και ο φορ απουσιάζουν ενώ οι ημέρες μέχρι το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι λιγοστεύουν. Ο προπονητής θεωρεί ότι με έναν παίκτη πολύ-εργαλείο στο 6 και με τον Πινέδα ως εσωτερικό χαφ, η εικόνα και η λειτουργία θα αλλάξουν άρδην προς το καλύτερο.

Και πως με τον Ντέσερς στην κορυφή, θα αποκτηθεί και η ευκολία στο γκολ. Άντε να δούμε γιατί ήδη ένα ρίσκο επίφοβο, αυτό του να παίξει η ΑΕΚ χωρίς δυνατό γκολτζή σε παιχνίδια που απαιτούνται προκρίσεις, μοιάζει με εξέλιξη πολύ πιθανή.

"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"





















ΠΗΓΗ: enwsi.gr