Τελείωσε το μεγάλο ταξίδι του τροπαίου στην Πελοπόννησο, περνώντας από τις πόλεις, Τρίπολη, Καλαμάτα, Άργος, Ναύπλιο και Πάτρα, με τελευταίο σταθμό το Αίγιο!
Χθες Δευτέρα, το τρόπαιο έφτασε στον τελευταίο προορισμό του στην Πελοπόννησο το Αίγιο, με τον κόσμο της ΑΕΚ να είναι για μια ακόμη φορά παρών, βγάζοντας μία αναμνηστική φωτογραφία δίπλα του.
Στο Αίγιο, ήταν για άλλη μια φορά παρών ο Αντώνης Ηλιόπουλος, όπου το χαμόγελο του αποτυπώνει, την περηφάνια, την προσπάθεια και την χαρά του κάθε ΑΕΚΤΖΗ!
Το ταξίδι συνεχίζεται, με επόμενο προορισμό, Ναύπακτο, Άρτα και Λευκάδα
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: AEKEMPIRE.GR
