Γέμισε και η Πάτρα από τους φίλους της ΑΕΚ
Το τρόπαιο που σήκωσε η ΑΕΚ στον ουρανό της Νέας Φιλαδέλφεια πριν από έναν μήνα, συνεχίζει το ταξίδι του στις πόλεις της Ελλάδας.
Μετά την Καλαμάτα και το Ναύπλιο η κούπα πέρασε από την Πάτρα, με χιλιάδες φίλους της Ένωσης να δίνουν παρών για να φωτογραφηθούν μαζί της.
Πρόκειται για ένα απόλυτα επιτυχημένο εγχείρημα της ΠΑΕ ΑΕΚ, που οι φίλαθλοι του «Δικεφάλου» έχουν λατρέψει.
Θυμίζουμε πως στις 9 ήταν προγραμματισμένο να μιλήσει και ο Μάριος Ηλιόπουλος, όπως συνέβη και στην Πάτρα, με την ομιλία του να προκαλεί πολύ θετικές αντιδράσεις και κύματα ενθουσιασμού στον κόσμο της ΑΕΚ και τα μικρά παιδιά!
Δείτε βίντεο εδώ:
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
