Ο Ηλιόπουλος ανακοίνωσε, από την Πάτρα, την δημιουργία αυτοκινητοδρομίου στην Χαλανδρίτσα (VIDEO)


Έριξε την πρώτη «βόμβα» ο Μάριος Ηλιόπουλος

Σε μια ανακοίνωση “βόμβα” που πολλοί ήθελαν να ακούσουν αλλά δεν περίμεναν προχώρησε ο ιδιοκτήτης της ΑΕΚ Μάριος Ηλιόπουλος στα πλαίσια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγη ώρα στην Πλατεία Τριών Συμμάχων.

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Ηλιόπουλος πριν από λίγες ημέρες έβαλε την υπογραφή του για την κατασκευή αυτοκινητοδρομίου στην Πάτρα και συγκεκριμένα στην περιοχή της Χαλανδρίτσας. Πρόκειται για ένα σχέδιο το οποίο για αρκετά χρόνια είχε εγκαταλειφθεί ωστόσο πλέον δείχνει να λαμβάνει σάρκα και οστά.

Δείτε όσα είπε:


"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr