Σαν σήμερα, η ΑΕΚ νίκησε με 2-1 στον τελικό της Λεωφόρου Αλεξάνδρας τον Ολυμπιακό και κατέκτησε το κύπελλο
Στα μέσα της δεκαετίας του ‘50 ο Ολυμπιακός ήταν σχεδόν μόνιμος πρωταθλητής, ενώ η ΑΕΚ προσπαθούσε να ξαναγίνει ισχυρή.
Με προπονητή τον θρυλικό Κώστα Νεγρεπόντη, με ταλαντούχους παίκτες που έμελλε να γράψουν ιστορία –όπως οι 21χρονοι Στέλιος Σεραφείδης και Ανδρέας Σταματιάδης– αλλά και με κάποιους έμπειρους, όπως ο μεγάλος Γιάννης Κανάκης και ο αρχηγός Κώστας Πούλης, η ΑΕΚ προσπαθούσε να είναι ανταγωνιστική και στις 24 Ιουνίου του 1956 έφτασε στην πιο μεγάλη επιτυχία εκείνων των χρόνων: τη νίκη της ΑΕΚ με 2-1 στον τελικό του Κυπέλλου στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας με αντίπαλο τον Ολυμπιακό.
Το πρώτο βήμα έγινε στο 22’, όταν από τη σέντρα του Εμμανουηλίδη ο Χανιώτης (που είχε σκοράρει σε όλους τους αγώνες της πορείας της ΑΕΚ στο Κύπελλο) άνοιξε το σκορ.
Ο Ολυμπιακός ισοφάρισε με τον Δαρίβα, όμως η ΑΕΚ δεν πτοήθηκε και έφτασε στη νίκη με τον ηγέτη της Γιάννη Κανάκη που επιθετικός που στο 67’ έκανε ατομική προσπάθεια και σκόραρε με ασύλληπτο σουτ.
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
