Υποχρεωτικά δυο νεαροί Ελληνες παίκτες στην 11άδα και στον τελικό του Super Cup ΑΕΚ-ΟΦΗ


Η νέα απόφαση της ΕΠΟ για το Σούπερ Καπ, στο οποίο φέτος συμμετέχει η ΑΕΚ ως Πρωταθλήτρια

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ συνεδρίασε σήμερα και πάρθηκαν κάποιες αποφάσεις μεταξύ άλλων και για το Σούπερ Καπ!

Η ΑΕΚ ως πρωταθλήτρια θα διεκδικήσει στις 12 Αυγούστου, απέναντι στον ΟΦΗ στο Παγκρήτιο, τον τίτλο του Σούπερ Καπ. Η ημερομηνίες και η έδρα του αγώνα είχε αποφασιστεί τις πρώτες ημέρες του Ιουνίου.

Στη σημερινή συνεδρίαση της Ομοσπονδίας αποφασίστηκε προκειμένου να αναδειχθούν νέοι ποδοσφαιριστές η υποχρεωτική συμμετοχή δύο νέων Ελλήνων παικτών στην 11άδα (γεννημένοι από το 2004 και έπειτα). Όπως ακριβώς δηλαδή συμβαίνει και στο Κύπελλο Ελλάδος.

Να θυμίσουμε πως την προηγούμενη σεζόν ήταν ένας ο νέος παίκτης που έπρεπε να είναι στην 11αδα.

"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr