Οι παίκτες της ΑΕΚ χάρηκαν με τη ζωή τους την κατάκτηση του πρωταθλήματος
Η ΑΕΚ γιορτάζει το 14ο πρωτάθλημα της ιστορίας της, αφού ολοκληρώθηκε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (1-1) στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Μετά το τέλος του ματς οι παίκτες της Ένωσης χάρηκαν με τη ψυχή τους την κατάκτηση του τίτλου, κάνοντας πάρτι στα αποδυτήρια.
Δείτε εδώ:
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr

