Ξέφρενο πάρτι στα αποδυτήρια της Ένωσης πριν τη στέψη (VIDEO)


Οι παίκτες της ΑΕΚ χάρηκαν με τη ζωή τους την κατάκτηση του πρωταθλήματος

Η ΑΕΚ γιορτάζει το 14ο πρωτάθλημα της ιστορίας της, αφού ολοκληρώθηκε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό (1-1) στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Μετά το τέλος του ματς οι παίκτες της Ένωσης χάρηκαν με τη ψυχή τους την κατάκτηση του τίτλου, κάνοντας πάρτι στα αποδυτήρια.

Δείτε εδώ:

"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr