Όλα όσα είπε μετά την ήττα της ΑΕΚ
Η ΑΕΚ δεν τα κατάφερε κόντρα στον Ολυμπιακό και γνώρισε την ήττα με (94-77) στο πρώτο παιχνίδι της μεταξύ τους σειράς για τα ημιτελικά της Stoiximan GBL.
Μετά το παιχνίδι, ο Ντράγκαν Σάκοτα μίλησε στην κάμερα της ΕΡΤ, τόνισε οτι αμυντικά η ομάδα του θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα, ενώ είπε οτι ο Ολυμπιακός έχει το πλεονέκτημα, αφού έχει μεγαλύτερο βάθος στο ρόστερ του.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Όταν ο Ολυμπιακός παίζει 40 λεπτά δυνατά, όλα είναι περιορισμένα. Είχαμε κάποια κομμάτια που παίξαμε καλά σε άμυνα και επίθεση. Αμυντικά θα μπορούσαμε να τα πάμε και καλύτερα.
Θέλουμε πάντα να είμαστε ανταγωνιστικοί. Πλεονέκτημα έχουν οι ομάδες που έχουν βάθος στον πάγκο. Δεν μπορούμε να έχουμε διάρκεια 40 λεπτά όπως ο Ολυμπιακός».
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
