Το μήνυμα του Μάριου Ηλιόπουλου μετά το πρωτάθλημα της ΑΕΚάρας
Το πρώτο πρωτάθλημα επί ημερών Μάριου Ηλιόπουλου για την ΑΕΚάρα είναι γεγονός!
Μετά το φινάλε-θρίλερ και την επική ανατροπή επί του Παναθηναϊκού, η Ένωση εξασφάλισε το 14ο πρωτάθλημα της ιστορίας της και ο ιδιοκτήτης της ομάδας έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα για την επόμενη μέρα!
Αναλυτικά όσα ανέφερε:
«Σήμερα μοιράσαμε σε 25 χιλιάδες οπαδούς της ΑΕΚ αυτές τις 4 λέξεις για ενθύμιο με το κασκόλ. Αυτό απέδειξε η ΑΕΚ απόψε και σε όλη της την πορεία. Αυτή η νίκη είναι αφιερωμένη στον ξεριζωμό ενός λαού από την μικρά Ασία. Που κατάφερε και ξερίζωσε όλη τη βρωμιά από την Ελλάδα. Αυτό είναι το πρωτάθλημα το μάγκικο. Αφιερωμένο σε όλη τη νεολαία. Στον ελληνικό αθλητισμό. Έξω από βρωμιες και λάσπη. Για να μπορούν τα νέα παιδιά να οραματίζονται τη νέα μέρα έξω από όλα αυτά τα συστήματα.
Κοιτάξτε οι δημοσιογράφοι να προάγετε τον αθλητισμό και όχι κουτσομπολιά. Η νεολαία μπορεί να ονειρεύεται. Αυτό αποδείξαμε σήμερα. Ζήτω η ΑΕΚ. Ζήτω η νεολαία. Όλοι αυτοί που έβαλαν τις βάσεις.
Πρωταγωνιστές είναι οι παίκτες, ο Νίκολιτς, ο Ριμπάλτα. Είμαστε μια γροθιά σε όλο αυτό το έργο. Σαν λιοντάρια, σαν αετοί που πετάμε ψηλά και δεν μας σταματάει κανείς.»
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
