Ο Αντώνης Ηλιόπουλος χάρηκε με τη ψυχή του το πρωτάθλημα της ΑΕΚ
Έξαλλα πανηγύρισε ο Αντώνης Ηλιόπουλος το πρωτάθλημα που κατέκτησε η ΑΕΚάρα το βράδυ της Κυριακής μετά τη νίκη επί του Παναθηναϊκού στη Νέα Φιλαδέλφεια!
Μαζί με τα παιδιά του βρέθηκαν στον αγωνιστικό χώρο, μετά τη λήξη του ματς και πανηγύρισαν όλοι μαζί την μεγάλη επιτυχία της Ένωσης.
Δείτε βίντεο του enwsi.gr:
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
