Νίκολιτς: «Με εξέπληξε η αντίδραση της ομάδας μετά τον αποκλεισμό από τη Ράγιο και η εμφάνιση με τον ΠΑΟΚ λίγες ώρες μετά!»


Ο Μάρκο Νίκολιτς στη συνέντευξή του στη Σερβία τόνισε ότι η σεζόν άλλαξε μετά το περιστατικό με τους Γιόβιτς και Γκατσίνοβιτς, ενώ στάθηκε και στην εμφάνιση με την Ράγιο

Στην πολύ μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε στη Mozzart Sport, ο Μάρκο Νίκολιτς ρωτήθηκε και για το περιστατικό που περιέγραψε ο Γιόβιτς στη δική του συνέντευξη και στον έντονο διάλογο που είχε κάνει ο Νίκολιτς σε εκείνον και στον Γκατσίνοβιτς μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό τον Οκτώβριο.

Ο Νίκολιτς συμφώνησε με τον Γιόβιτς πως ήταν το σημείο καμπής και το περιστατικό που άλλαξε τη σεζόν γιατί έδειξε ότι η ομάδα ωρίμασε. Μιλώντας για την ωρίμανση της ομάδας, ο Σέρβος τεχνικό της ΑΕΚ στάθηκε και στην εμφάνιση που πραγματοποίησε η ΑΕΚ αμέσως μετά τη ρεβάνς με τη Ράγιο στο 3-0 με τον ΠΑΟΚ παρότι είχαν περάσει μόλις 72 ώρες μετά από την εξαντλητική εκείνη αναμέτρηση.

Επιπλέον ο Νίκολιτς τόνισε πως η ομάδα θα μπορούσε να είχε φτάσει φέτος στον τελικό του Conference League αν δεν είχε εκείνο το αποτέλεσμα στο Βαγέκας που δεν αντικατόπτριζε την εικόνα του παιχνιδιού και πρόσθεσε πως η ομοψυχία εντός της ομάδας οδήγησε τους κιτρινόμαυρους στην κατάκτηση του τίτλου. Παράλληλα ο Νίκολιτς εκθείασε το έργο των συνεργατών του, του Γκόραν Μπάσαριτς και του Ραντόγιε Σμίλιανιτς και έπλεξε το εγκώμιο του Γιόβιτς, αλλά και του Γκατσίνοβιτς.

"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr