Όσα είπε ο Μάρκο Νίκολιτς μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος
Ο Μάρκο Νίκολιτς μίλησε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από την ΑΕΚ και ανέφερε πως είναι οι πιο ευτυχισμένες μέρες στην καριέρα του.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μάρκο Νίκολιτς:
«Είναι οι πιο χαρούμενες μέρες στην καριέρα μου. Έχω κερδίσει και αλλού τίτλους αλλά μοναδικό το σημερινό. Συγχαρητήρια στους παίκτες, ήταν εξαιρετικοί όλη τη σεζόν, έδειξαν σταθερότητα, το άξιζαν, με 8 βαθμούς, κόντρα σε καλούς αντιπάλους. Συγχαρητήρια σε όλους μέσα στην ομάδα και τα Σπάτα. Συγχαρητήρια στον Ριμπάλτα και τον Κώστα. Σε όλη την ομάδα που στήριξε από την πρώτη στιγμή Και πάντα και στον Μάριο Ηλιόπουλο. Είναι ο πρώτος τίτλος στην καριέρα του και του αξίζει. Αυτό που έγινε εδώ με 15 χιλιάδες κόσμο σε κάθε προπόνηση. Το αξίζει αυτή η ομάδα με απόλυτη σταθερότητα.
Θέλω να πω ευχαριστώ στη γυναίκα μου και την κόρη μου και 30 φίλους που είναι εδώ για την στήριξη από την αρχή.
Οι οπαδοί είναι ιδιαίτεροι, κάτι διαφορετικό. Σημαντική η αναγνώριση από το κοινό. Η κακή πλευρά της προπονητικής είναι πως σκεφτόμαστε ήδη το αύριο. Νέα σεζόν θα έχουμε νέους στόχους. Να περάσουμε στο Champions League. Είμαι χαρούμενος για όλους. Απόψε θα το γιορτάσουμε.
Οι δυο αλλαγές βοήθησαν πολύ. Είναι θέμα ομαδικής προσπάθειας, πολύ μεγάλη προσπάθεια και φτάσαμε στο σημείο να είμαστε πρωταθλητές.
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
