Γκρέι: «Τους υποτιμήσαμε και τους βάλαμε στο παιχνίδι, ήταν ντροπή»


Ο ΡαϊΚουάν Γκρέι για τελικό με την Ρίτας

Η ΑΕΚ δεν τα κατάφερε δυστυχώς καθώς «αυτοκτόνησε» στον μεγάλο τελικό του Final-4 του BCL, αφού ηττήθηκε από την Ρίτας με 86-92 μετά από παράταση.

Μετά το τέλος του ματς ο ΡαϊΚουάν Γκρέι τόνισε ότι νιώθει ντροπή για αυτό που έγινε ενώ αναφέρθηκε και στο μέλλον του.

«Δεν μπορούμε να πούμε πολλά για το παιχνίδι. Ήταν μια εντελώς διαφορετική ομάδα στην τελευταία περίοδο. Τους υποτιμήσαμε και τους βάλαμε στο παιχνίδι. Ήταν ντροπή» είπε.

Σε ερώτηση για το μέλλον του είπε: «Θα καθίσω και θα σκεφτώ ποια είναι η καλύτερη κατάσταση για εμένα. Ήταν δύο υπέροχα χρόνια για εμένα εδώ. Ευχαριστώ τον κόσμο, τη διοίκηση και τον κόουτς Σάκοτα. Θα δούμε τι θα γίνει».

"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"




ΠΗΓΗ: enwsi.gr