Ο ΚιΣόν Φίζελ μετά την ήττα της ΑΕΚ στον τελικό από την Ρίτας στάθηκε στα πολλά ελεύθερα τρίποντα που βρήκαν οι αντίπαλοι
Η ΑΕΚ έχασε… μέσα από τα χέρια της το τρόπαιο του BCL, με την Ρίτας να κάνει μία μεγάλη ανατροπή.
Μετά το ματς, ο ΚιΣόν Φίζελ στάθηκε στα πολλά ελεύθερα τρίποντα που βρήκαν οι παίκτες της Ρίτας, τα οποία τους έδωσαν ρυθμό.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Τους αφήσαμε πολλά ελεύθερα τρίποντα και βρήκαν ρυθμό.
Ήρθα λίγο αργά στην σεζόν, είδα πόσο ενωμένη ήταν η ομάδα και πόσο σκληρά δούλευαν, ήταν κίνητρο για εμένα. Είμαι ευγνώμων που είμαι εδώ με αυτούς τους παίκτες».
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
