Δηλώσεις στην κάμερα της Cosmote Tv και τον Πάρη Τσελεπίδη έκανε ο Νίκος Παπαδόπουλος.
Οι δηλώσεις του τερματοφύλακα του Αστέρα Τρίπολης μετά την λήξη του αγώνα ΑΕΚ - Αστέρας Τρίπολης.
Τι κοστίζει τελικά σήμερα αυτή η κεφαλιά του Πιερό, θα έχεις να την θυμάσαι σαν το μελανό σημείο της αναμέτρησης και της δικής σου επιστροφής κάτω από τα γκολπόστ;
"Θα θυμάμαι την καλή εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου όχι το γκολ του Πιερό. Νομίζω στο πρώτο ημίχρονο μπήκαμε πολύ καλά, ήμασταν καλύτεροι από την ΑΕΚ, είχαμε αρκετές προϋποθέσεις, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο δεν μπήκαμε με τον ίδιο ρυθμό, η ΑΕΚ μας πίεσε περισσότερο, θεωρώ δίκαια μας νίκησε η ΑΕΚ, αλλά έχουμε δείξει πάρα πολύ καλά θετικά στοιχεία και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό για το μέλλον."
Είχατε έναν γολγοθά στο τέλος του Αυγούστου......
Δείτε όλη την συνέντευξη του Νίκου Παπαδόπουλου παρακάτω στο βίντεο.
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: AEKEMPIRE.GR
