Οι παίκτες της ΑΕΚ θα ξεκινήσουν το πρωί της Κυριακής (10/08) την προετοιμασία ενόψει του Άρη Λεμεσού
Η ΑΕΚ αδίκησε τον εαυτό της στο χθεσινό παιχνίδι (07/08) στην Κύπρο καθώς μπορούσε να πάρει το διπλό, αλλά ήρθε ισόπαλη (2-2) με τον Άρη Λεμεσού στο πρώτο ματς του γ’ προκριματικού γύρου.
Η Ένωση έτσι θέλει μόνο νίκη για να περάσει στα playoffs του Conference League την Πέμπτη (14/08, 21:00) στην Νέα Φιλαδέλφεια, εκεί όπου ήδη… σχεδόν περιμένει εκεί η Άντερλεχτ για διπλά ματς στις 21 και 28 Αυγούστου.
Οι παίκτες σήμερα (08/08) ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης μετά το χθεσινό ματς και το δύσκολο ταξίδι (επέστρεψαν πρώτες πρωινές ώρες), ενώ αύριο (09/08) θα έχουν ρεπό για να ξεκουραστούν.
Η προετοιμασία για τον επαναληπτικό αγώνα με τον Άρη Λεμεσού θα αρχίσει την Κυριακή το πρωί (10/08), καθώς τότε θα επιστρέψουν οι παίκτες για προπόνηση στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων.
Σε σχέση με τον πρώτο αγώνα, ο Μάρκο Νίκολιτς θα έχει στη διάθεση του τον Λούκα Γιόβιτς.
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
