Πάλι καλά που μας αποκαλείς ροφούς. Και ξιφίες και καρχαρίες και μπαρμπούνια, ότι θέλεις αποκάλεσε μας, εμάς που κοιτάμε το καλό της ΑΕΚ. Πάντως γαύροι σαν εσένα δεν είμαστε. Αυτό και μόνο μας ικανοποιεί.
Πονάει πολύ κάποιον/ους, που μέσα από την ΑΕΚ τους πήραν έστω και καθυστερημένα χαμπάρι και τους πέταξαν έξω από αυτήν. Τόσο πολύ πονάει που κάθε 48 ώρες κάτι θα βγουν να γράψουν ενάντια του παραγόντων της ΑΕΚ, των ποδοσφαιριστών της και του οργανισμού της.
Πλέον δεν έχεις καμία πληροφόρηση μέσα στην ΑΕΚ και το δήθεν ρεπορτάζ σου είναι βγαλμένο από την κοιλιά σου. Οι πληροφορίες και μεταγραφές της, είναι σε γνώση μόνο λίγων ανθρώπων που είναι στην πρώτη γραμμή και ο αριθμός αυτών είναι λιγότερος και από τα δάχτυλα του ενός χεριού.
Αυτοί όλοι που πήραν πόδι από την ΑΕΚ, ακόμα δεν έχουν καταλάβει το δούλεμα που πέφτει σε αυτούς για τις μεταγραφές της ΑΕΚ. Δεν έχουν καταλάβει πως η ΑΕΚ, η Διοίκηση της και όλοι μέσα σε αυτήν, αφήνουν να διαρρέουν πληροφορίες για μεταγραφές, μόνο αυτές που αυτοί θέλουν. Έτσι... για να πέφτουν όλοι στο τέλος έξω μέχρι και το τελευταίο λεπτό.
Ναι μέχρι και το τελευταίο λεπτό και να εκδίδουν εφημερίδα την νύχτα χωρίς να ξέρουν το παραμικρό μέχρι να γίνει η ολοκλήρωση της κάθε μεταγραφής της ΑΕΚ.
Εσύ με τις έγκυρες πληροφορίες που έχεις για τις μεταγραφές της ΑΕΚ από που τις παίρνεις; Από την ΠΑΕ ΑΕΚ ή από την Alter Ego; Ή από τα Social Media και ιστοσελίδες; Όχι πες μας για να ξέρουμε και εμείς... 😂😂😂
Εσύ που επιμένεις πως δεν δόθηκε καμία προσφορά από την Λιλ για τον Μαρσιάλ από που το έμαθες; Μέσα από την ΠΑΕ ΑΕΚ ή από δημοσιογράφους και ιστοσελίδες;
Ή μήπως μπερδεύεις τις πληροφορίες όπως σε συμφέρει και τις μεταφράζεις όπως θέλεις; Μήπως διάβασες πως δεν έχει έρθει ακόμα νέα προσφορά από την Λιλ για τον Μαρσιάλ μετά την απόρριψη της πρώτης επίσημης πρότασης της Λιλ προς την ΑΕΚ έναντι 3,5 εκ. ευρώ, η οποία άμεσα απορρίφθηκε και ακόμη δεν έχει κάνει η Λιλ δεύτερη καλύτερη για τον παίκτη;
Εδώ δεν γνώριζες πως όλα είχαν συμφωνηθεί από τη Παρασκευή με τον νέο παίκτη της ΑΕΚ Λούκα Γιόβιτς και εσύ πετούσες χαρταετό. Παίκτης που σήμερα έρχεται Αθήνα.
Όπως και για την συμφωνία με τον Λούκα Γιόβιτς ήξερες χθες εσύ και όλοι οι άλλοι, άλλο τόσο ξέρεις πως δεν υπάρχει καμία προσφορά για τον Μαρσιάλ. Όλα τα ξέρετε αλλά στο τέλος τίποτα δεν ξέρετε.
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
Αλλά επειδή δεν έχεις και πολλά να πεις ακόμα για τον Μαρσιάλ, διότι βλέπεις πως σιγά σιγά σε πολλά θα διαψευστείς, γύρισες το παιχνίδι σου στον Γ.Χ. Γεωργιάδη.
Έναν άνθρωπο που ανέλαβε την Ακαδημία της ΑΕΚ και του έχει δοθεί το ελεύθερο να κάνει ότι το καλύτερο για αυτήν νομίζει.
Και τώρα, επειδή ο Γ.Χ. Γεωργιάδης αλλάζει προπονητές και τεχνικούς διευθυντές έχοντας πια και την ευθύνη για όλες της αγωνιστικές αλλαγές μέσα από την Ακαδημία ΑΕΚ, ελπίζοντας να είναι ακόμα καλύτερα τα αποτελέσματα του μετά από την πιο επιτυχημένη πορεία της Ακαδημίας ΑΕΚ στην Ιστορία της την σεζόν 2024-25, εσύ προσπαθείς να δημιουργήσεις ίντριγκες στα εσωτερικά της ΑΕΚ και σε έχουν πάρει χαμπάρι μέχρι και οι χάνοι.
Άξιο το μεροκάματο σου σήμερα προσπαθώντας να κάνεις ζημιά στην ΑΕΚ, συνέχισε έτσι και θα μας έχεις απέναντι σου.
Κάτι όμως που με τίποτα δεν θα καταφέρεις όσο και να το θέλεις. Αντίθετα.... μας δείχνεις ξεκάθαρα ποιος εσύ είσαι και γιατί πραγματικά η ΑΕΚ σε απομάκρυνε.
Αυτά προς το παρόν.... και....
Η σύγκρουση μεταξύ γαύρων και ροφών συνεχίζεται....
ΠΗΓΗ: AEKEMPIRE.GR
