Ο Ολυμπιακός είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο από την UEFA για τη συμπεριφορά των οπαδών του στον τελικό του Conference και τις ζημιές στην «Αγιά Σοφιά - OPAP Arena»
Τον Μάιο του 2024 ο Ολυμπιακός κατέκτησε το Conference League αλλά αρκετοί χούλιγκαν στην εξέδρα του προκάλεσαν ζημιές στην «Αγιά Σοφιά-OPAP Arena».
Η ομάδα του Πειραιά είχε τιμωρηθεί με πρόστιμο από την UEFA για τα έκτροπα των οπαδών της αλλά η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ., η οποία απέτυχε να προστατεύσει το γήπεδο της ΑΕΚ, συνεχίστηκε.
Έτσι, σήμερα 25 Ιουλίου, ανακοινώθηκε η ταυτοποίηση 11 εκ των δραστών για τις ζημιές στο γήπεδο.
Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. αναφέρει:
«Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένης Αθλητικής Βίας της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος ταυτοποιήθηκαν -11- άτομα, που κατηγορούνται για πρόκληση φθορών στο γήπεδο ΟPAP ARENA κατά τον τελικό της διοργάνωσης UEFA EUROPA CONFERENCE LEAGUE ο οποίος διεξήχθη στις 29/05/2024 μεταξύ των ομάδων «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ».
Ειδικότερα, σύμφωνα και με σχετική καταγγελία, μετά τη λήξη της αναμέτρησης, φίλαθλοι και των δύο ομάδων αφαίρεσαν πλαστικά καθίσματα από το γήπεδο.
Ακολούθησε συνολική και εμπεριστατωμένη έρευνα, στο πλαίσιο της οποίας εξετάσθηκαν πληροφοριακά στοιχεία και δεδομένα, από την αξιοποίηση και ανάλυση των οποίων ταυτοποιήθηκαν τα -11- άτομα, που κατηγορούνται για την πρόκληση των φθορών.
Το προανακριτικό υλικό θα υποβληθεί στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή».
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
