Η ΑΕΚ διατήρησε στο ρόστερ της και τον Γάλλο αριστερό εξτρέμ
Μια ακόμη ανανέωση για την ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ που διατηρεί ουσιαστικά τον βασικό κορμό του περσινού ρόστερ.
Η «Ένωση» ανανέωσε την συνεργασία της και με τον Αντάμα Κεϊτα, συνεχίζοντας έτσι την στελέχωση ενός πολύ δυνατού και αξιόλογου ρόστερ για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Μέχρι τώρα η ΑΕΚ έχει ανανεώσει την συνεργασία της με τους Παναγιώτου, Αραμπατζή, Κουκουλά, Βλαστό, Τουρέ, Γκαρέν, Σμιντ, Ζεντί, Τέπερ ενώ αποκτήθηκαν μέχρι τώρα οι Σαλέμ που γύρισε από δανεικός και ο Γερμανός Διεθνής Γιούλιους Κιουν.
Η ανακοίνωση της ΑΕΚ αναφέρει:
Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Αντάμα Κειτά. Ο 28χρονος (05/06/1997) διεθνής Γάλλος αριστερός εξτρέμ, θα ενισχύσει και τη νέα σεζόν το Χάντμπολ Ανδρών του Συλλόγου.
Ο Κεϊτα ήταν ένας από τους κορυφαίους αθλητές της ομάδας μας κατά την περσινή σεζόν.
Μιλώντας στο aek.gr δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω στην οικογένεια της ΑΕΚ. Νιώθω πολύ καλά εδώ, στο κλαμπ, και οι οπαδοί μας δίνουν πολλή αγάπη. Νιώθω σαν το σπίτι μου και θέλω να το πω. Θέλω να συνεχίσω να υπερασπίζομαι τα χρώματα της ΑΕΚ και να φοράω την κιτρινόμαυρη φανέλα. Πάμε για την κορυφή τη νέα σεζόν γιατί αξίζει σε αυτή την ομάδα».
Αντάμα, ΜΑΖΙ και τη νέα σεζόν!
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
