Ο Θάνος Τσίμπος γράφει για το μονοπάτι του BCL και τις εξελίξεις στους στόχους που κυνηγάει η ΑΕΚ
Μέσα στον πυρετό για τα μεταγραφικά, είχαμε και την κλήρωση του BCL για την επόμενη σεζόν. Δεν θα πω το κλασικό, ότι η κλήρωση χαμογέλασε στην ΑΕΚ, γιατί η Ένωση με την πορεία που έχει όλα αυτά τα χρόνια στην διοργάνωση, έχει κερδίσει με το σπαθί της να είναι στο πρώτο γκρουπ δυναμικότητας, οπότε να παίρνει αντιπάλους από το δεύτερο, το τρίτο και το τέταρτο. Αλλιώς θα έπρεπε να αντιμετωπίσει από τον πρώτο κιόλας όμιλο, κάποια από τις Ισπανικές, την Γαλατά ή την Άμπα.
Για να μην κρυβόμαστε λοιπόν, η κλήρωση είναι για να βγαίνει η ΑΕΚ πρώτη. Η Ρίγα, η Σολνόκι και η ομάδα που θα έρθει από τον προκριματικό, δεν μπορεί να είναι φόβητρα για την Ένωση και αν είναι σοβαρή, θα πρέπει να έχει κλειδώσει την πρώτη θέση στην τέταρτη αγωνιστική. Βέβαια, επειδή η ΑΕΚ θα ξεκινήσει πάλι από την αρχή το χτίσιμο, δεν ξέρουμε πώς θα εμφανιστεί στο πρώτο κομμάτι της σεζόν, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πέρσι μέχρι τον Δεκέμβριο, η ομάδα δεν βλεπόταν. Όμως επειδή είχε ποιότητα σε σχέση με τους αντιπάλους της στον πρώτο γύρο, έκανε και μια μεγάλη νίκη και έτσι γλίτωσε την διαδικασία των play-in. Φέτος τα πράγματα μοιάζουν ακόμα πιο βατά στα χαρτιά, οπότε μια καλή ΑΕΚ, δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα.
Η πρώτη θέση είναι πολύ σημαντική, καθώς εκτός από τους έξτρα αγώνες στα play-in που γλιτώνει, φτιάχνει και το μονοπάτι της προς το Φάιναλ-4. Οι διασταυρώσεις έχουν ήδη καθοριστεί και ανάλογα την θέση, θα έρθουν και οι αντίστοιχοι αντίπαλοι. Η ΑΕΚ λοιπόν ως πρώτη, διασταυρώνεται με τον όμιλο της Άλμπα και αν υποθέσουμε ότι οι Γερμανοί θα είναι πρώτοι, θα δημιουργήσουν μαζί τον νέο όμιλο. Οπότε και εκεί θα γλιτώσει τις Ισπανικές ομάδες, αλλιώς θα πήγαινε στον όμιλο είτε της Τενερίφη, είτε της Μπανταλόνα.
Καταλαβαίνει κανείς λοιπόν, πόσο σημαντική είναι η πρώτη θέση που πρέπει να είναι στόχος της ΑΕΚ ξεκάθαρα, ώστε να στρώσει μετά το δρόμο της. Θα παλέψει για την πρωτιά με την Άλμπα, που αναμένεται να μειώσει το μπάτζετ της στο μισό για το πλεονέκτημα, ώστε να βρεθεί και πάλι στο Φάιναλ-4 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Πιθανώς να μοιάζουν όλα αυτά πολύ μακρινά αυτήν την στιγμή, αφού ακόμα η ΑΕΚ δεν έχει καν συμπληρώσει το ρόστερ της, αλλά μιλάμε πάντα για το στάνταρ επίπεδο απόδοσης της ομάδας και τι μπορεί να καταφέρει μετά την περσινή πολύ καλή σεζόν.
Προχωράνε τα μεταγραφικά
"Αν τα βίντεο δεν έχουν φορτωθεί, κάντε ανανέωση της Σελίδας"
Στα μεταγραφικά οι ΑΕΚ συνεχίζει να κινείται και να κάνει τις διεργασίες της για να πάρει τους παίκτες που θέλει. Ο Γουίνστον, είναι ο πρώτος στόχος, αλλά όπως είπαμε και προχθές είναι δύσκολη περίπτωση που η ΑΕΚ προσπαθεί να την φέρει στα μέτρα της. Έχει κάνει μια πάρα πολύ καλή πρόταση και περιμένει την απάντηση του Αμερικανού με τον Μάκη Αγγελόπουλο να έχει πάρει πάνω του προσωπικά την υπόθεση. Θα είναι μεγάλο επίτευγμα αν μπορέσει η Ένωση να πάρει τον Γουίνστον καθώς θα κλείσει με τον καλύτερο τρόπο, μια θέση που έχει ταλαιπωρηθεί τα προηγούμενα χρόνια. Για όσους θυμούνται, ο Αμερικανός, έπαιξε το πρώτο του παιχνίδι στην Ευρώπη, από όταν ήρθε από την Αμερική, απέναντι στην ΑΕΚ, σε εκείνο το τουρνουά της Ιταλίας στις 25/9/22 και είχε σκοράρει 20 πόντους.
Από εκεί και πέρα τηρείται μια στάση αναμονής για τον Γκρέι, καθώς ο φόργουορντ εξετάζει τι επιλογές έχει, με την ΑΕΚ να του έχει διαμηνύσει ότι τον θέλει και την νέα σεζόν στην ομάδα. Ο Εχόντας, που τελικά δεν ήταν στην προεπιλογή της Λιθουανίας για το Ευρωμπάσκετ, αφού όπως φαίνεται θα κατέβει ο Βαλαντσιούνας, έχει αρχίσει να ψήνεται από την προοπτική της ΑΕΚ και οι πιθανότητες είναι υπέρ της ομάδας, ώστε να τον αποκτήσει. Αν η Ένωση καταφέρει και πάρει τους δύο αυτούς παίκτες και θα διατηρήσει και τον Γκρέι, θα πρόκειται για τρομερή υπέρβαση, αφού και οι τρεις μαζί θα στοιχίζουν παραπάνω από 1.2 εκατομμύρια, ποσό ρεκόρ για τα συμβόλαια που δίνει συνήθως η ΑΕΚ.
Επειδή πολλοί ρωτάτε τι γίνεται με τον Φλιώνη, η ΑΕΚ έκανε ένα μέρος από αυτά που έπρεπε και μόλις ολοκληρώσει τις υποχρεώσεις της, θα υπογράψει νέο τριετές συμβόλαιο. Δεν έχει γίνει ακόμα, όμως αναμένεται να γίνει και ο αρχηγός να μείνει στην ομάδα. Από εκεί και πέρα, η ΑΕΚ θα στραφεί και σε άλλους Έλληνες για να συμπληρώσει την δωδεκάδα, ενώ έχει σκοπό να πάρει και 1-2 παιδιά, από τις μικρές εθνικές που δείχνουν να έχουν μέλλον. Γενικά, η ΑΕΚ κινείται σε πολλά μέτωπα, όμως θα πρέπει πρώτα να κλείσουν οι κολώνες τις νέας σεζόν και μετά συμπληρωθούν με παιδιά που θα έχουν συγκεκριμένους ρόλους.
ΠΗΓΗ: enwsi.gr
