Ιστορική νίκη πέτυχε σήμερα στο Silverstone ο Lewis Hamilton με καλό ρυθμό και σωστό “διάβασμα” της στρατηγικής.
Επίσης εντυπωσιακή εμφάνιση και δεύτερη θέση για Verstappen, έχασε τη νίκη με λάθος επιλογές η McLaren!
Πάμε να δούμε όσα έγιναν στον σημερινό, συναρπαστικό αγώνα στην πίστα του Silverstone!
Η διαδικασία ξεκίνησε στις 17:00 Ώρα Ελλάδος, με τα μονοθέσια να ξεκινούν τον γύρο σχηματισμό τους σε μια στιγμή, τουλάχιστον προς στιγμήν, πίστα. Λίγα μόλις λεπτά αργότερα, παρατάχθηκαν ακόμα μια φορά στο grid, αυτή τη φορά με τα πέντε κόκκινα φώτα της εκκίνησης να δίνουν το εναρκτήριο λάκτισμα για έναν πολυαναμενόμενο αγώνα.
Κατά την εκκίνηση, λοιπόν, η οποία έγινε με 18 μονοθέσια, καθώς ο Perez επέλεξε να εκκινήσει απ’ τα pit, ενώ ο Gasly εγκατάλειψε απ το γύρο σχηματισμού, οι δύο Mercedes έφυγαν κανονικά, ενώ προσωρινά και οι Norris, Verstappen, Piastri διατήρησαν τις θέσεις τους.
Προσπαθώντας να επιτεθεί, ωστόσο, στον Hamilton, ο Norris έχασε momentum και είδε τον Verstappen να του παίρνει τη θέση.
Οι πρώτοι 6 διατήρησαν τις θέσεις τους από το σημείο αυτό και μετά, με την απειλή της βροχής, ωστόσο, να βρίσκεται στον ορίζοντα, καθώς τον 8ο γύρο δόθηκε προειδοποίηση για επικείμενη βροχή εντός του επόμενου δεκαλέπτου.
Λίγο πίσω απ’ τους πρώτους, ο Charles Leclerc είχε κερδίσει 3 θέσεις από τον πρώτο γύρο και βρισκόταν σε μάχη με τον Lance Stroll για την 7η θέση, ακριβώς πίσω από τον teammate του, Carlos Sainz.
Στον 14ο γύρο ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να περάσει τον Καναδό της Aston, την ώρα που οι πρώτες ψιχάλες άρχισαν να φαίνονται στις κάμερες. Οι επόμενοι γύροι θα ήταν κομβικοί.
Λίγο πιο μπροστά, ωστόσο, είχαμε ακόμα μια μάχη, με τον Norris να ροκανίζει τη διαφορά απ’ τον Verstappen, να μπαίνει στο DRS στη Hangar Straight και να παίρνει τη θέση που έχασε στον πρώτο γύρο, φρενάροντας πρώτος στη Stowe.
Στον 16ο γύρο, ξεκίνησε η πρώτη σημαντική βροχή. Τη στιγμή που ο Verstappen δέχτηκε προσπέραση και από την δεύτερη McLaren του Piastri, ο κόσμος άρχισε να φορά τα αδιάβροχά του.
Ο καιρός αυτός ήταν το σήμα κατατεθέν του Hamilton, που έκλεισε τη διαφορά από τον teammate του και στον 18ο γύρο επιτέθηκε με το DRS. Στα φρένα της Hanger, ο Hamilton έστριψε πρώτος και έγινε για πρώτη φορά πρωτοπόρος στον αγώνα σήμερα. Η μάχη των δύο Mercedes, ωστόσο, άρχισε να προσκαλεί στη μάχη και τον Norris.
Ο Norris εκμεταλλεύτηκε διπλή έξοδο των W15 από γλίστρημα λόγω βροχής και βγήκε μπροστά από τον Russell, ανεβαίνοντας δεύτερος, την ώρα που το DRS απενεργοποιούταν λόγω συνθηκών. Σύντομα θα βλέπαμε ενδιάμεσα ελαστικά απ’ ότι φαίνεται…
Ο Norris πήρε την πρωτοπορία ένα γύρο μετά, περνώντας τον Hamilton στα φρένα της Abbey, ενώ 3ος ανέβαινε ο Piastri, μπροστά από τον Russell. Η McLaren πετούσε σε αυτές τις μικτές συνθήκες, με τον Piastri σχεδόν αμέσως να στρίβει δεύτερος στην Stowe.
Εκεί ξεκίνησαν και τα πρώτα pitstop για ενδιάμεσα. Δεν άργησε, ωστόσο, η βροχή να σταματήσει και η στεγνή γόμα να ξαναπάρει το πλεονέκτημα. Οδηγοί όπως ο Leclerc και ο Perez που έβαλαν ενδιάμεσα είδαν τον ρυθμό τους να μην δικαιώνεται αρχικά. Ο καιρός, ωστόσο, ενδεχομένως επεφύλασσε περισσότερα ενόψει.
Στον 27ο γύρο, η βροχή επέστρεψε ξανά για τα καλά. Ο Verstappen βρήκε την ευκαιρία του και μπήκε να βάλει τα ενδιάμεσα, την ώρα που McLaren και Mercedes έμειναν έξω για ακόμα έναν γύρο.
Στον 27ο γύρο, Norris, Hamilton και Russell μπήκαν για ενδιάμεσα, με τον Piastri να μένει έναν γύρο έξω. Αυτό, κόστισε στον Αυστραλό που μπήκε έναν γύρο μετά και βγήκε πίσω από Verstappen, Russell και Sainz.
Από εκείνο το σημείο και μετά, η βροχή συνέχισε να πέφτει κατά τόπους στην πίστα, ωστόσο σύντομα άρχισαν να υπάρχουν στεγνά σημεία, κάτι που δυσκόλεψε αρκετά στη διαχείριση της γόμας.
Την ώρα που το ενδιαφέρον ήταν στη μάχη Sainz-Piastri, η Mercedes καλούσε τον Russell να εγκαταλείψει το μονοθέσιο. Όντας 4ος εκείνη τη στιγμή, ο Βρετανός έβλεπε ένα πιθανό βάθρο στον αγώνα της πατρίδας του να χάνεται. Όχι και το καλύτερο για τη Mercedes που έδειχνε φαβορί ακόμα και για τη νίκη στο Silverstone.
Στον 37ο γύρο, η πίστα άρχισε ξανά να στεγνώνει για τα καλά και η διαφορά ανάμεσα σε Norris και Hamilton για τη νίκη συρρικνώθηκε στα δύο περίπου δευτερόλεπτα.
Στον 38ο γύρο, μπήκαν οι πρώτοι τολμηροί οδηγοί για slick ελαστικά. Σε αυτούς, ήταν και οι Hamilton, Verstappen και Piastri, την ώρα που ο Norris επέλεξε να μείνει εκτός για ακόμα έναν γύρο.
Αυτός ο επιπλέον γύρος στοίχισε στον Norris. Μαζί με ένα αργό pitstop ο οδηγός της McLaren βγήκε πίσω από τον Hamilton για δύο δευτερόλεπτα, με αμφότερους να φορούν τη μαλακή γόμα.
Τρίτος βρισκόταν στο σημείο αυτό ο Verstappen που επέλεξε να βγει με τη σκληρή γόμα ενώ 4ος ανέβηκε με τη μέση ο Piastri, περνώντας τον Sainz και κυνηγώντας τους μπροστά του οδηγούς κάνοντας συνεχώς ταχύτερους γύρους. Η διαφορά, ωστόσο, του Αυστραλού από το βάθρο ήταν μεγάλη.
Οι τελευταίοι γύροι ανήκαν στον Verstappen. Επιλέγοντας, απ’ ότι φάνηκε τη σωστή γόμα για το stint αυτό, ο Ολλανδός μείωσε τη διαφορά απ’ τον Norris και στον 48ο γύρο μπήκε στη ζώνη DRS του οδηγού της McLaren. Οι δυο τους θα είχαν ξανά μάχη μετά την Αυστρία.
Ο Ολλανδός ήταν άπιαστος και στον 49ο γύρο πέρασε μπροστά από τον Norris με την πιο ταλαιπωρημένη μαλακή γόμα. Στο στόχαστρό του πλέον ο Hamilton.
Οι γύρο, ωστόσο, ήταν μόλις 52 και ο Verstappen δεν κατάφερε ποτέ να προλάβει να απειλήσει τον Hamilton. Ο οδηγός της Mercedes πήρε την καρό σημαία και πέτυχε ένα μοναδικό ρεκόρ όντας ο μοναδικός οδηγός στην ιστορία της F1 με 9 νίκες σε ένα venue!
Ένα εντυπωσιακό βάθρο σχηματίστηκε λοιπόν, με τους Hamilton, Verstappen και Norris να έχουν δώσει τον υπέρ πάντων αγώνα με εναλλασσόμενες συνθήκες και στο τέλος να ανταμείβονται με σαμπάνια.
Πίσω τους, ο Piastri τερμάτισε 4ος, επίσης πληρώνοντας λάθος στρατηγικές επιλογές, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν Sainz (πήρε και τον ταχύτερο γύρο στο τέλος), Hulkenberg, Stroll, Alonso, Albon και Tsunoda.
Ένα εντυπωσιακό, για ακόμα μια φορά, Βρετανικό GP επιβεβαίωσε ότι η φετινή χρονιά είναι από τις πιο συναρπαστικές των τελευταίων ετών με υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού από πολλές ομάδες.
Επόμενος αγώνας, πλέον, για τη Formula 1 η Ουγγαρία, το τριήμερο 19-21 Ιουλίου, στην πίστα του Hungaroring. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
ΠΗΓΗ: f1fan.gr
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια