AekPhotos.Gr

Grand Prix Ισπανίας – Race – Το κάτι παραπάνω ο Verstappen!


Νικητής του GP Ισπανίας αναδείχτηκε ο Max Verstappen, δείχνοντας πως έχει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, διαχειριζόμενος πολύ σωστά και τη στρατηγική των ελαστικών του.

Δεύτερος ο Norris που επιχείρησε να τον απειλήσει, 3ος ο Hamilton με μια καλή εμφάνιση!

Πάμε να δούμε όλα όσα έγιναν σήμερα το μεσημέρι, στην πίστα της Βαρκελώνης!

Η διαδικασία ξεκίνησε στις 16:00 Ώρα Ελλάδας, με τα μονοθέσια να ξεκινούν τον γύρο σχηματισμό τους και να προθερμαίνουν τα ελαστικά για μια απαιτητική εκκίνηση και μεγάλη διαδρομή μέχρι τα φρένα της Στροφής 1.

Λίγα λεπτά αργότερα, και με τα πέντε κόκκινα φώτα της εκκίνησης να σβήνουν, οι οδηγοί έφυγαν κανονικά.

Με το ενδιαφέρον να στρέφεται στο τί θα κάνουν Verstappen και Norris, κανείς δεν είδε τον εντυπωσιακό George Russell να ξεπετιέται στα φρένα από την αγωνιστική γραμμή και να περνά και τους δύο οδηγούς, ενώ ο Norris έχασε και τη 2η θέση, φρενάροντας για να αποφύγει να γίνει “σάντουιτς” ανάμεσα στους δύο οδηγούς.

Δύο μόλις γύρους μετά, και με το DRS να ενεργοποιείται, ο Verstappen έκανε την κίνησή του πάνω στον Russell στην ευθεία και τον πέρασε, ενώ τη δική τους μάχη είχαν στο 5-6 οι δύο Ferrari, με τον Sainz να προσπερνά αλλά να έχουν μεταξύ τους μια μικρή επαφή.

Ο Ολλανδός ξεκίνησε από το σημείο αυτό και μετά να φτιάχνει μια μικρή διαφορά, ώστε να θέσει τον Russell εκτός ζώνης DRS αρχικά και εκτός ζώνης πιθανού undercut μετέπειτα.

Στον 11ο γύρο ξεκίνησαν τα πρώτα pitstop, με τον Kevin Magnussen να γίνεται ο πρώτος που αλλάζει τη μαλακή γόμα για τη μέση. Αυτό σήμαινε πως σύντομα θα ακολουθούσαν και άλλοι οδηγοί…

Από τον 14ο γύρο και ύστερα ξεκίνησαν μαζικά οι αλλαγές ελαστικών, είτε για νέα μαλακή είτε για νέα μέση.

Ένα κακό pitstop έφερε τον Russell να απειλείται από τον Carlos Sainz, ωστόσο διατηρήθηκε μπροστά του. Δεν έγινε το ίδιο για τον Lewis Hamilton, όμως, που δέχτηκε το undercut από τον Ισπανό της Ferrari και βγήκε πίσω του. Την ίδια ώρα, στον 18ο γύρο έκανε την αλλαγή του ο πρωτοπόρος, Verstappen, και βγήκε 4ος, πίσω από τους Norris, Leclerc, Piastri που ακόμα δεν είχαν κάνει τις αλλαγές τους.

Δύο γύρους μετά την αλλαγή του, ο Hamilton επέστρεψε να επιτεθεί στον Sainz, δείχνοντας πως η μέση λειτουργούσε καλύτερα στη W15 από την SF-24 στο σημείο αυτό. Στα φρένα της Στροφής 1 οι δυο τους είχαν ένα τζαρτζάρισμα, ωστόσο ο Βρετανός πέρασε μπροστά με μια προσπέραση που δεν άφηνε περιθώρια στον οδηγό της Ferrari.


Όσο περνούσαν οι γύροι, Norris και Leclerc έμεναν έξω, χάνοντας σε χρόνο, αλλά κερδίζοντας στο τέλος σε γόμα.

Ο Βρετανός της McLaren έκανε την αλλαγή του στον 24ο γύρο, για να ακολουθήσει ο Μονεγάσκος της Scuderia έναν γύρο μετά.

Από το σημείο αυτό και μετά, ξεκίνησε η προσπάθεια τους να ανέβουν θέσεις που έχασαν, επιλέγοντας να μείνουν περισσότερο έξω.

Ο Norris, βρέθηκε πίσω από τον Sainz μέσα σε δύο γύρους, επιχειρώντας να προσπεράσει τον παλιό teammate του στη ζώνη DRS της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού. Το οποίο και κατάφερε με σχετική άνεση. Την ίδια στιγμή, ο Leclerc λίγο πιο πίσω προσπερνούσε τον Pierre Gasly για την 6η θέση.

Από τον 30ο γύρο κι έπειτα, ο Norris άρχισε να χτυπά την πόρτα του βάθρου, κολλώντας πίσω από τον διαχύτη της W15 του Hamilton. Στον 32ο γύρο, στα φρένα της 1, ο οδηγός της McLaren τα κατάφερε. Πλέον, έβλεπε μπροστά του την άλλη Mercedes, αυτή του Russell.

Οι δυο τους είχαν μια μάχη που κράτησε σχεδόν μισό γύρο, με συνεχείς εναλλαγές μέχρι την πίσω ευθεία της πίστας, όμως η πιο φρέσκια γόμα του οδηγού της McLaren στο τέλος επικράτησε. Πλέον, ο Norris είχε μπροστά του μια διαφορά 9,2 δευτερολέπτων από τον πρωτοπόρο Verstappen να κλείσει, έχοντας 7 γύρους πιο φρέσκια γόμα.

Λίγο μετά τη μέση του αγώνα, ήρθε η ώρα των δεύτερων pitstop, με τον Perez να βάζει τη μέση γόμα, και τους Russell και Sainz να ακολουθούν, με ένα σετ σκληρής.

Καθώς και το υπόλοιπο grid έμπαινε για τη δεύτερη αλλαγή του, η σκληρή γόμα έδειχνε να προτιμάται, παρά το γεγονός πως οι προβλέψεις έκαναν λόγω για έντονη υστέρηση σε πρόσφυση σε σχέση με τη μέση και ειδικά τη μαλακή. Οι προπορευόμενοι, όμως, ακόμα δεν είχαν ανοίξει τα χαρτιά τους για τη δεύτερη αλλαγή.

Αυτό άλλαξε τον 44ο γύρο, με τον Hamilton να αντικαθιστά τη μέση γόμα για φρέσκια μαλακή, με την οποία θα πήγαινε μέχρι το τέλος του αγώνα. Έμενε να φανεί ποια θα ήταν η απάντηση των Verstappen και Norris.

Για τους δυο τους, η διαφορά των 9,2 δευτερολέπτων άρχισε να πέφτει αργά αλλά σταθερά. Την ώρα που ο Ολλανδός άλλαζε τη μέση για τη μαλακή, η διαφορά τους είχε πέσει κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα, με τον Norris να επιλέγει να καθυστερήσει τη δική του αλλαγή, έχοντας το offset στη διάρκεια των ελαστικών.


Η διαφορά των δυο τους στα ελαστικά τελικά ήταν 3 γύροι. Ο οδηγός της McLaren βγήκε 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωταθλητή, επιχειρώντας εξ’ αρχής να διατηρηθεί δεύτερος και να επιχειρήσει να απειλήσει καθώς προχωρούσε ο αγώνας.

Πιο πίσω, η τρίτη θέση έδειχνε εξασφαλισμένη για τη Mercedes, χωρίς ακόμα να είναι βέβαιο ποιος απ’ τους δύο οδηγούς θα βρεθεί εκεί. Για την ώρα, τη θέση είχε ο Russell με τη σκληρή γόμα, ωστόσο πίσω του ο Hamilton είχε τα μαλακά και με πολύ πιο μεγάλη διάρκεια ζωής. Η τελική έκβαση των πραγμάτων δεν έδειχνε να έχει κριθεί…

Τελικά, ο Hamilton βρέθηκε μπροστά απ’ τον teammate του, εκμεταλλευόμενος την ταχύτερη και πιο φρέσκια γόμα του. Το 3-4 για τη Mercedes έδειχνε σημαντικό βήμα βελτίωσης σε σχέση με το πώς μπήκε η W15 μέσα στο 2024.


Για τη μάχη της νίκης, τα πράγματα έδειχναν να σταθεροποιούνται λίγο πάνω από τα πέντε δευτερόλεπτα. Ο Norris κατάφερε μεν να ροκανίσει τη διαφορά, ωστόσο η Red Bull ξεκίνησε να πιέζει περίπου 10 γύρους πριν το τέλος, θέλοντας να εξασφαλίσει πως δεν θα υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις στο τέλος.

Κάπως έτσι, και χωρίς επιπλέον αλλαγές, ο αγώνας έληξε στον 66ο γύρο, με τον Ολλανδό να παίρνει ακόμα μια νίκη μετά τον Καναδά και να συνεχίζει την πορεία του προς ακόμα έναν τίτλο.

Πίσω του, μόλις 2,2 δευτερόλεπτα μακριά και πιέζοντας μέχρι το τέλος (πήρε και τον ταχύτερο γύρο και τον επιπλέον βαθμό) βρέθηκε ο πολύ γρήγορος Norris που πλέον καθιερώνεται στις θέσεις του βάθρου, ενώ η Mercedes μένει ικανοποιημένη με το 3-4 σήμερα. Στο 5-6 βρέθηκαν οι δύο Ferrari που έδειξαν να μην έχουν το κάτι παραπάνω για να απειλήσουν για το βάθρο και τη νίκη.

Piastri, Perez, Gasly και Ocon έκλεισαν τη δεκάδα, με τον Αυστραλό της McLaren να ανακάμπτει στο σημείο του εφικτού, ενώ η Alpine παίρνει πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια της χρονιάς, σε μια δύσκολη χρονιά για το Enstone.

Επόμενος αγώνας, πλέον, η Αυστρία και το Red Bull Ring, το αμέσως επόμενο Σαββατοκύριακο, με τη χρονιά να βρίσκεται στο καυτό, καλοκαιρινό μέσον της. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!









ΠΗΓΗ: f1fan.gr

0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια