AekPhotos.Gr

F1 Grand Prix Ιταλίας – Race – Το 10 το καλό!


Κάνοντας έναν μεστό αγώνα, με κινήσει όταν και όπου έπρεπε, ο Max Verstappen έφυγε νικητής από τη Monza, πετυχαίνοντας το απόλυτο ρεκόρ των 10 σερί νικών στη Formula 1! 

Επική μάχη για το βάθρο ανάμεσα στις δύο Ferrari, με νικητή τον Sainz.

Πάμε, λοιπόν, να δούμε τί έγινε σε μια ημέρα γεμάτη περιεχόμενο, στην πίστα της Monza.

Με τους οδηγούς να ξεκινούν τον γύρο σχηματισμού τους ακριβώς στις 16:00 Ώρα Ελλάδος, η προσμονή από τους tifosi στις εξέδρες για μια νίκη από τους οδηγούς της Ferrari ήταν μεγάλη, με τους Sainz και Leclerc να βλέπουν τα 5 κόκκινα φώτα να σβήνουν από το 1-3.

Η εκκίνηση, ωστόσο, θα έπρεπε να περιμένει, μιας και μόλις στον γύρο σχηματισμού, η AlphaTauri του Yuki Tsunoda παρέδωσε πνεύμα μετά την Ascari, με τους οδηγούς να κάνουν έναν επιπλέον γύρο σχηματισμού, ο οποίος δεν ήταν αρκετός, κάτι που σήμαινε πως η διαδικασία σταμάτησε.


Περίπου 10 λεπτά αργότερα, και αφότου τα μονοθέσια παρέμειναν σταματημένα στο grid με κουβέρτες, η διαδικασία επανεκκίνησε στις 16:20. Κατά την εκκίνηση, οι πρώτοι τρεις διατήρησαν τις θέσεις του, με τον Leclerc να παίζει λίγη άμυνα στον Russell. Πιο πίσω, ο Lewis Hamilton έχασε κάποιες θέσεις εκκινώντας με τα σκληρά, ενώ Albon και Piastri είχαν τη δική του μάχη για την 6η θέση.

Μετά και το άνοιγμα του DRS, το ενδιαφέρον στράφηκε στη μάχη της πρωτιάς, με τον Verstappen να επιτίθεται συνεχώς στον Sainz, και τους δυο τους να έρχονται δίπλα-δίπλα στον 6ο γύρο στα φρένα της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού, σε ένα σκηνικό που θύμισε τη μάχη του Ολλανδού με τον Hamilton από το 2021, χωρίς ωστόσο εγκαταλείψεις αυτή τη φορά.

Η στιγμή του Verstappen, ωστόσο, ήρθε στον 15ο γύρο, όταν ο Sainz μπλόκαρε στο πρώτο chicane. Έτσι, ο οδηγός της Red Bull, με καλύτερη έξοδο βγήκε μπροστά στην Curva Grande. Από το σημείο αυτό και ύστερα, ο Verstappen ξεκίνησε να χτίζει σιγά σιγά μια μικρή διαφορά, βγάζοντας τους διώκτες του εκτός DRS.


Βλέποντας τα ελαστικά του να φθείρονται υπέρμετρα, ο Sainz μπήκε στον 19ο γύρο για αλλαγή, με τον Verstappen να ακολουθεί έναν γύρο μετά, θέλοντας να καλύψει την πιθανότητα ενός undercut από τη Ferrari. Μαζί με τον Verstappen μπήκε και ο Leclerc για αλλαγή, δίνοντας την προσωρινή πρωτοπορία στον Perez.

Βγαίνοντας από την αλλαγή του, ο Leclerc “έπεσε” πάνω στον teammate του, με τους δυο τους να έχουν μια δική τους μικρή μάχη, στην οποία μπήκε λίγο αργότερα και ο Perez, μετά και τη δική του αλλαγή για τη σκληρή γόμα.

Με τις McLaren να έχουν επίσης τη δική τους εσωτερική μάχη μετά τα pitstops, από την οποία ο Norris βγήκε νικητής, ο George Russell πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες, λόγω του τρόπου που βρέθηκε μπροστά από τον Ocon μετά την αλλαγή ελαστικών του. Έτσι, μπορεί η νίκη να έδειχνε όλο και περισσότερο τελειωμένη υπόθεση, όμως το ποιος θα ανέβαινε στο βάθρο και ποιος θα έπαιρνε βαθμούς, παρέμενε ορθάνοιχτο…

Την ώρα που ο Perez έβαζε πίεση στο 2-3 της Ferrari, ο Alex Albon προσπαθούσε με νύχια και δόντια να κρατήσει την 6η θέση από τις McLaren των Norris και Piastri, ενώ έχοντας πλέον φρέσκα ενδιάμεσα ελαστικά, ο Hamilton περνούσε τον Fernando Alonso για να ξεκινήσει την προσπάθεια αναρρίχησής του.

Στον 31ο γύρο, Perez και Leclerc είχαν επαφή στο τέλος της Curva Grande, η οποία θύμισε αυτή που ο Μονεγάσκος είχε με τον Hamilton το 2019. Ο Μεξικανός ωστόσο επανήλθε λίγες στιγμές μετά, αξιοποιώντας το DRS για να βρεθεί 3ος. Πλέον, είχε τον Sainz μπροστά του.


Η συνέχεια του αγώνα είχε λίγες εξελίξεις, με το ενδιαφέρον να στρέφεται κυρίως στη μάχη Albon-Norris-Piastri, στην οποία από τον 40ο γύρο μπήκε και ο Hamilton. Hamilton και Piastri είχαν τη δική τους μάχη, έχοντας επαφή στα φρένα της Curva Grande. Ο οδηγός της Mercedes πήρε τη θέση, με τον Piastri να μπαίνει στα pits για αλλαγή εμπρός πτέρυγας. Την ίδια στιγμή, οι αγωνοδίκες εξέταζαν το συγκεκριμένο συμβάν για πιθανότητα υπαιτιότητας του Hamilton.


Πιο μπροστά, οι τελευταίοι γύροι είχαν ξανά μάχη ανάμεσα στις Ferrari και τον Perez, με τον Μεξικανό να έχει κολλήσει πίσω από τον διαχύτη της SF23 του Sainz και τον Leclerc να βρίσκει επίσης την ευκαιρία να αναμιχθεί στο τρενάκι αυτό.

5 δευτερόλεπτα ποινή στον Hamilton ήταν το αποτέλεσμα της εξέτασης των αγωνοδικών, την ώρα που ο Βρετανός περνούσε και τον Norris για να παλέψει με τον Albon. Στον 46ο γύρο, το 1-2 της Red Bull έδειχνε να παίρνει σάρκα και οστά, με τον Perez εν τέλει να καταφέρνει στα φρένα της Rettifiglio να βρεθεί μπροστά,

Οι μάχες όμως, λίγο πριν το φινάλε δεν έλεγαν να τελειώσουν. Sainz και Leclerc επιδόθηκαν στη δική τους μάχη, έχοντας και μια μικρή επαφή, ενώ ο Hamilton κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Albon, επιχειρώντας να καλύψει τον χρόνο από τα 5 δευτερόλεπτα ποινής.


Κάπου εκεί, ωστόσο, ο αγώνας τελείωνε από γύρους, με το πλάνο να γυρνά στον Max Verstappen, τον άνθρωπο που πετύχαινε 10 σερί νίκες για πρώτη φορά στην ιστορία του σπορ!

Μαζί του στο βάθρο, εκτός από τον Perez, ο Ολλανδός θα είχε και τον Sainz, με τον Ισπανό να παλεύει μέχρι τέλους με τον teammate του, με τους δυο τους να έχουν και κάποιες τεταμένες στιγμές. Πίσω από τον Leclerc, οι δύο Mercedes έκαναν το 5-6, όντας το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο, με τον Albon στο 7, τον Norris 8ο, τον Alonso 9ο και τον Valtteri Bottas να παίρνει έναν πολύτιμο βαθμό για την Alta Romeo, στον αγώνα της χώρας της.

Κάπως έτσι, μια ημέρα γεμάτη μάχες και δράση έλαβε τέλος στην Ιταλία, με τη Red Bull να δείχνει πως δεν έχει τρωτά σημεία, τη Ferrari να βλέπει βελτίωση αλλά να ξέρει πως έχει ακόμα ένα βουνό να ανέβει και τους tifosi να μένουν με την όρεξη για την επόμενη σεζόν!

Ακολουθεί και η τελική κατάταξη του Ιταλικού GP. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!






ΠΗΓΗ: f1fan.gr

0/ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ/ΣΧΟΛΙΑ

Σχόλια